Autor |
Wiadomość |
Jabbi
Administrator
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Śro 20:42, 21 Sty 2009 |
|
Od dawna trwa już ta wojna. Wojna między Cesarstwem Ludzi a nie w pełni ludzkim rasami. Nie ma dnia w którym ktoś nie zabije krasnoluda i nie zgwałci elfki. Niema również dnia w którym choć by jeden Cesarski nie zdezerteruje.
Obowiązkowa, masowa rekrutacja do wojsk Cesarskich spawa że mężczyźni (ludzie/cesarscy) mogą kroczyć własnymi ścieżkami jedynie po zdezerterowaniu. Wyjątek stanowią wysocy rangą kapłani (bądź oszuści podający się za kapłanów) oraz inwalidzi.
Co do pozostałych ras cesarscy (ludzie) są zobowiązania pochwycić ich (stan jeńca jej nieistotny) i w razie konieczności natychmiastowa egzekucja.
Drużyna może się składać jedynie z osób nie związanych z armią, bądź już nie związanych z armią (dezerterzy)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
selene
Wlaścicel ziemski
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany:
Śro 22:17, 21 Sty 2009 |
|
Imię: Selene
Wiek: 18 lat elfich / około 120 ludzkich
Rasa: Elf
Klasa: czarodziejka/zabójczyni
Umiejętności: zielarstwo, alchemia, jazda konna, skupienie, posługiwanie się magicznymi przedmiotami.
Języki: elfi, wspólny, leśny, krasnoludki, starożytny,
Magia: Uwielbia magie opartą na żywiole ognia, z pozostałych żywiołów korzysta rzadziej, ale nie wyrzeka się ich.
Walka: Posługuje się na ogół sztyletami. Atakuje z zaskoczenia jeżeli jest zmuszona używać broni. Na ogól walczy na dystans używając magii bitewnej (najczęściej opartej na żywiole ognia)
Wygląd: Młoda, bardzo ładna, dość wysoka elfka. Od policzka przez nos do policzka ma tatuaż (cienki, ładnie zdobiony coś ala tribal) Ciemne długie włosy i błękitne oczy to wiele razy pomagało jej zabijać naiwnych mężczyzn. (obrazek idealnie przedstawia jej wygląd i ubiór)
Ekwipunek: 2 sztylety, hubka, krzesiwo, namiot, plecak, juki, koc, aparatura alchemika, sakwy z ziołami, pióra do pisania, atrament, papier, księga magii, buty podróznika, szkurzana krótka spódnica, obcisła skurzana bluzka, płaszcz, ubranie na zimę, pas na komponenty magiczne.
Skarogniada klacz ze znamieniem w kształcie księzyca na czole o imieniu Chonsu (z mit. eg. dziecko księzyca)
Intelekt:25
Zręczność: 18
Szczęście: 15
Wytrzymałość 10
Siła:9
Siła woli:13
Sakiewka:
0 sztuk platyny
15 sztuk złota
0 sztuk srebra
0 sztuk miedzi
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez selene dnia Pon 21:42, 23 Lut 2009, w całości zmieniany 9 razy
|
|
|
|
Jabbi
Administrator
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Czw 13:11, 22 Sty 2009 |
|
Jabbi Kamost
Człowiek/Cesarski
Żołnierz/zwiadowca (dezerter)
Umiejętności:
Fałszerstwo, tworzenie trucizn, jazda konno, tworzenie pułapek, medycyna.
Ekwipunek:
Półtora ręczny miecz, posrebrzany krótki miecz, długi łuk, kołczan z strzałami
Strój podróżnika z kapturem, kolczuga, rękawice ze skóry, pierścień ciepła.
Hubka, krzesiwo, namiot, śpiwór, plecak, juki, koc, aparatura do tworzenia trucizn,
zestaw do tworzenie pułapek, pióra do pisania, atrament, papier, apteczka.
Rumak bitewny (skradziony podczas dezerterowania )
Sakiewka:
16 stuk złota
http://picsrv.fora.pl/images/avatars/b/biwbyjabby/1497165512483fc4078a782.jpg
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Shima
Wlaścicel ziemski
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nienacka
|
Wysłany:
Pon 0:09, 26 Sty 2009 |
|
Imię: Azey Luve
Rasa: Człowiek
Klasa: Kapłan-Wojownik
Wiek: 28
Umiejętności: Jazda konna, Pomoc medyczna, Pisanie, czytanie. Posługiwanie się bronią ciężką.
Ekwipunek:
hubka i krzesiwo, koc, gęsie pióro i atrament, torba podróżna, pergaminy, apteczka. Amulet (którego nie dało się zawiesić na szyi ani na ręku)
zbroja i topur, sztylet
Czarny ogier (konik nie murzyn XD)
Wygląd:Niezbyt wysoka kobieta z rudymi zaplecionymi w cienkie warkoczyki włosami do łopatek (zazwyczaj spięte w kucyk) Jasno szarawe oczy wpadające w błękit. Na szyi zawieszone ma trzy amulety a na obu dłoniach w postaci bransoletek łącznie pięć. (nie koniecznie wszystko jest jako amulet )
Sakiewka:
0 sztuk platyny
10 sztuk złota
0 sztuk srebra
0 sztuk miedzi
Inteligencja 12
Zręczność 12
Szczęście 20
Wytrzymałość 14
Siła 10
Siła woli 11
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jabbi
Administrator
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Pią 17:00, 30 Sty 2009 |
|
Imię: Markus Srebrne Słowa
Rasa: Człowiek
Klasa: Bard/medyk (o specjalizacji chirurga)
Wiek: 26
Umiejętności: Jazda konna, korzystanie z lekkiej kuszy, otwieranie zamków, fałszerstwo, gotowanie.
Ekwipunek:
hubka i krzesiwo, koc, gęsie pióro i atrament, pergaminy, pergaminy z wierszami, piosenkami, opowieściami itp. plecak, juki, apteczka, flet, lutnia, kondomy z owczych jelit.
Biały koń o imieniu Pegaz
Lekka kusza, kołczan z bełtami, sztylet
Ubranie szlacheckie, kapelusz z pawim piórem, buty podrużnika
Sakiewka
sp: o
sz: 16
ss : 0
sm : 0
Inteligencja 14
Zręczność 12
Szczęście 15
Wytrzymałość 11
Siła 10
Siła woli 12
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jabbi dnia Pią 19:39, 30 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Herryl
Kupiec
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Cienia
|
Wysłany:
Pią 18:50, 30 Sty 2009 |
|
Imię: Arf Materi
Wiek: 163 lata / wygląda na 20-21
Rasa: Nie umarły /Nieśmiertelny
Klasa: Wędrowiec /Podróżnik (Skradanie się, Leczenie, Nasłuchiwanie, Pływanie, Zachowywanie równowagi, Zielarstwo, Stosowanie liny, Wspinaczka itp)
Umiejętności: Walka krótkim mieczem, miotanie sztyletami, porozumiewanie się ze zwierzętami, jeździectwo, ukrywanie się
Języki: wspólny, leśny, smoczy
Magia: Stanowi magiczne źródło, jednak sam nie umie z magii korzystać. Skorzystać z niego może każdy umiejący czerpać moc z przedmiotów lub stworzeń mag, warunkiem jest tylko to że musi go dotknąć
Walka: zwykle zaczyna od rzucenia w przeciwników sztyletami, po czym płynnie przechodzi do walki na minimalnym dystansie, co utrudnia jego przeciwnikom używanie dłuższej broni. Fechtunek krótkim mieczem stosuje zwykle jako zasłonę, odciągającą uwagę przeciwnika, a śmiertelny cios zadaje zwykle błyskawicznym pchnięciem trzymanego w drugiej dłoni sztyletu.
Wygląd: Jego oczy wyglądają jak by były ślepe, co jednak nie jest prawdą. Skóra ma szarawy odcień, a włosy są szaro-płowe i sięgają nieco poniżej ramion, na karku związane rzemykiem. Jest dość wysoki. Na jego ubiór składają się: mocne, lecz już nieco znoszone buty, brązowe spodnie spięte szerokim skórzanym pasem, szara koszula, znoszona sięgająca kolan kapota z rękawami podwiniętymi do łokci oraz kapelusz o lekko wystrzępionym rondzie [link widoczny dla zalogowanych]
Ekwipunek: 4 wyważone sztylety, kij, hubka, krzesiwo, torba wieszana na ramie, krótki miecz, osełka, igły i nici, lina. Pstrokata mała klacz, mocne buty podróżnicze, brązowe spodnie, szeroki skórzany pas, szara koszula, sięgająca kolan kapota z rękawami podwiniętymi do łokci, kapelusz o lekko wystrzępionym rondzie
Intelekt:12
Zręczność: 10
Szczęście: 18
Wytrzymałość: 10
Siła: 12
Siła woli:9
Sakiewka:
0 sztuk platyny
10 sztuk złota
0 sztuk srebra
0 sztuk miedzi
Zdolności rasowe: Odporność na trucizny i jady: żadna trucizna ani jad nie jest w stanie zaszkodzić postaci, ale "ceną" tej odporności jest fakt że żadne mikstury, maści czy zaklęcia lecznicze tez nie mają nań najmniejszego wpływu.
Nie umierający: żadne nawet teoretycznie śmiertelne rany nie są w stanie go zniszczyć. Na przykład przebite mieczem serce będzie przez chwilę krwawić, jednak nie sprawi to żadnej większej różnicy dla Arfa. Podobnie uduszenie czy utopienie. Jednak „śmiertelna rana" wprowadza go w stan hibernacji. Czas hibernacji jest zależny od rodzaju uszkodzeń, minimum jeden dzień. [przebite serce to hibernacja przez jakieś 25 lat, a jeśli uszkodzeniu ulegnie kręgosłup lub mózg to tylko elf mógł by go jeszcze raz zobaczyć chodzącego po ziemi, jeśli ciało zostanie spalone.... za 10-15 tysięcy lat będzie miał szanse przeczytać o sobie legendę]
Powolne leczenie: Rany postaci prawie się nie regenerują (w ciągu tygodnia zregeneruje się najwyżej lekkie zranienie). Dodatkowo takie tępo leczenia wymaga pożywienia inaczej trwa ono wiele lat. Jednakże wszystkie rany się w ten sposób regenerują (przyszyte kończyny mogą przyrosnąć, a te które zostały zniszczone odtworzone dzięki hibernacji).
Postać nie potrzebuje do "życia" ani jedzenia ani picia. Nie reaguje ona również na alkohol ani środki oszałamiające.
Wzrok jest czulszy na światło niż u ludzi, wiec widzi od nich lepiej w nocy, lecz słabiej w dzień. Nie jest to jednak duża różnica.
Odsunięcie bólu: Postać może na zmusić się do zignorowania bólu na kilka minut, potem jednak ból wraca ze zwielokrotniona siłą.
Podatność na srebro: Postać zraniona srebrnym przedmiotem nie przestaje krwawić przez co najmniej godzinę (w zależności od głębokości zranienia może to być nawet kilka dni). Ból wywołany takim zranieniem jest nie do odsunięcia, a inne rany nie regenerują się póki krwawienie nie ustanie.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Herryl dnia Pią 18:52, 30 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Jabbi
Administrator
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Czw 12:15, 05 Lut 2009 |
|
Ekwipunek wspólny/drużyny
20 porcji podróżnych
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dhan
Mieszczanin
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Wybrzeża Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Nie 13:00, 15 Lut 2009 |
|
Imię: Dhan (znany jako Dhan z wybrzeża)
Rasa: Człowiek
Klasa: Łowca nagród
Wiek: 24
Umiejętności: Pływanie, tropienie, skradanie się, znajdywanie pułapek, posługiwanie się krótkimi mieczami.
Ekwipunek:
hubka i krzesiwo, koc, śpiwór, namiot, plecak, juki, lina, mapa wybrzeża, lampa na oliwę, butelka oliwy, butelka czerwonego młodego wina
Brązowy koń o imieniu Ramzes
Krótki miecz, sztylet, 2 noże do rzucania, mała tarcza
Zbroja skórzana ćwiekowana, szary płaszcz z kapturem, buty i ubranie podróżnika, hełm
Naszyjnik: metalowa płytka na rzemyku z wyrytą krasnoludzką runą (uruz)
Inteligencja 13
Zręczność 14
Szczęście 12
Wytrzymałość 13
Siła 14
Siła woli 13
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dhan dnia Nie 13:03, 15 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Sarkhas
Parobek
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Sob 21:02, 21 Lut 2009 |
|
Imię:
Sarkhas
Wiek:
113 (efekt eksperymentalnych badań nad modyfikacją różnic rasowych)
Rasa:
Urodził się jako człowiek. Obecnie jest hybrydą.
Klasa:
Mag/Uczony
Języki:
wspólny, elfi, pradawny, krasnoludki, smoczy
Umiejętności:
magia śmierci i ognia, anatomia, medycyna, podstawy jazdy konnej
Walka:
magia ofensywna, świetnie posługuje się wszelkiego rodzaju kijami i kostuchami (unika walki wręcz, uważa, że jest to mało eleganckie)
Wygląd:
Ubrany w długi, czarny habit uczonego, 175cm, długie siwe włosy, młodzieńcza twarz, stalowo-szare oczy, z reguły kilkudniowy zarost, utyka na prawą nogę, podpiera się długą misternie zdobioną laską, pomimo tego trzyma się krzepko
Ekwipunek:
hubka i krzesiwo, przybory piśmiennicze, magiczna księga, zimowy płaszcz + zapasowe ubranie, długi kostur, zestaw podróżniczy (ocieplany koc zszyty na wzór kokona motyla, mały namiot), nieduża skrzyneczka wypełniona dziwnymi przyrządami, sygnet
Lekka Klacz (kara) o imieniu Kara
Inteligencja 23
Zręczność 9
Szczęście 13
Wytrzymałość 10
Siła 8
Siła woli 15
Sakiewka:
sp: 0
sz: 8
ss: 0
sm: 0
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hoker
Mieszczanin
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 23:11, 04 Mar 2009 |
|
Imię:
Kalgar Krwawa Broda
Wiek:
98
Rasa:
Krasnolud podgórski
Klasa:
Wojownik
Języki:
Krasnoludki, wspólny i przekleństwa w wielu innych językach
Umiejętności:
walka na pięści, korzystanie z toporów, kowalstwo, handel, tworzenie alkoholi
Ekwipunek:
hubka i krzesiwo, stój wędrowca z symbolami klanu Ognistych Pięści, zapasowe ubranie, jednoręczny krasnoludzki topór bitewny, średnia krasnoludzka tarcza, koc , namiot, śpiwór, plecak, wóz zaprzężony w dwa konie, dwie beczki wina, pięć beczek krasnoludzkiej gorzały, dwie butelki krasnoludzkiej gorzały, pięć toporków do rzucania (rzecz jasna krasnoludzkiej roboty), lekarstwo na sraczkę.
Inteligencja 12
Zręczność 8
Szczęście 15
Wytrzymałość 16
Siła 19
Siła woli 13
Sakiewka:
sp: 0
sz: 12
ss: 0
sm: 0
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
selene
Wlaścicel ziemski
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany:
Czw 17:19, 26 Mar 2009 |
|
Imię: Kikamora
Wiek: 20 lat
Rasa: Człowiek
Klasa: Szaman plemienny
Umiejętności: zielarstwo, alchemia, zaklinanie, jazda konna, (X)
Języki: wspólny, elfi, krasnoludzki.
Ekwipunek: Dwa błogosławione sztylety, hubka, krzesiwo, pióro do pisania, atrament, kartki, koc, kilka porcji chleba i sera, ubranie zimowe, ubranie letnie, aparatura alchemiczna, sakwy z ziołami, amulety z symbolami natury (wody, ognia, ziemi i powietrza).
Gniada klacz o imieniu Ame.
Wygląd: Młoda wysoka, szczupła dziewczyna o czarnych długich włosach (najczęściej rozpuszczonych) Ubrana w krótką skórzaną spódnicę i skórzaną kurtkę. Na szyi ma zawieszone liczne amulety symbolizujące jedność ludzi z naturą.
Intelekt:
Zręczność:
Szczęście:
Wytrzymałość
Siła:
Siła woli:
Sakiewka:
0 sztuk platyny
0 sztuk złota
0 sztuk srebra
0 sztuk miedzi
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|